Obsługa informatyczna dla firm


 

Trafiłeś na tą stronę szukając kompleksowej oferty wsparcia informatycznego, outsourcingu w zakresie administracji IT dla swojej firmy. Soft Group posiada praktyczne, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą teleinformatyczną.

Jeżeli szukasz kompleksowej oferty na usługi informatyczne i zależy Ci na bezpieczeństwie informatycznym to jesteś w dobrym miejscu.

W ramach umowy obsługi informatycznej przejmujemy odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemów informatycznych w Twojej firmie. Możesz dopasować zakres naszych usług IT do swoich potrzeb, jeżeli zatrudniasz swoich ekspertów IT możesz ich wspomóc delegując określony zakres działań na nasz zespół.

obsługa informatyczna dla firm

 

Decydując się na współpracę z nami otrzymasz do dyspozycji:

  • gwarancję rozwiązania problemów informatycznych
  • nowoczesny system service desk, wraz z raportami
  • zespół doświadczonych techników i ekspertów gotowych do działania
  • system monitorowania dostępności systemów i usług, możemy podjąć natychmiastowe działania naprawcze
  • doradców w zakresie IT, chętnie będziemy wspomagać Twoje decyzje naszą wiedzą
  • stały koszt współpracy, bez niespodzianek
  • dostęp do informacji ze szczegółami naszych działań
  • aktualną dokumentację Twojej infrastruktury
  • wysoki poziom bezpieczeństwa Twoich systemów

 

 

Dlaczego miałbyś wybrać usługi informatyczne od Soft Group?

 

 

W ramach obsługi informatycznej wdrożymy pakiet Microsoft 365

  • Nowoczesne, chmurowe, kompletne środowisko pracy dla Twojej organizacji
  • Posiadamy ekspercką wiedzę w zakresie wdrożenia i administracji Microsoft 365
  • Stworzymy intranet dostosowany do Twoich potrzeb, dostępny ze wszystkich urządzeń na całym świecie
  • Włączymy wersjonowanie plików
  • Współpracuj nad dokumentem w wiele osób
  • Pozwól nam na wsparcie Twoich procesów biznesowych, automatyzacja i sztuczna inteligencja na wyciągnięcie ręki…

Usługi informatyczne dla firm Softroup.com.pl

 

Nasz outsourcing IT rejestruje wszystkie zgłoszenia, nic nie umknie naszej uwadze

  • Ty również będziesz miał kontrolę nad naszymi działaniami, zobacz wszystkie zgłoszenia jakie wpływają od Twojej firmy i dowiedz się co hamuje rozwój Twojego biznesu
  • Zobacz ile czasu poświęciliśmy na każde z zadań
  • Jak szybko zareagowaliśmy na Twoje zgłoszenie? Czy poziom SLA został zachowany? Mierzymy te wartości.
  • Mając dane łatwo dokonamy analizy które zakresy IT wymagają dodatkowych usprawnień, zaproponujemy odpowiednie szkolenia
  • Podnieś poziom zadowolenia Twoich pracownikom gwarantując szybką pomoc w codziennych pracach z komputerem

 

Podejmujemy działania w nieprzekraczalnym terminie, gwarancja reakcji już 15 minut od zgłoszenia

  • Nasza gwarancja podjęcia działania na zgłoszenie daje Ci spokój ducha, wiesz że każdy problem zostanie sprawnie rozwiązany w szybkim czasie
  • Twoi pracownicy są pewni że dostaną odpowiednie wsparcie wtedy, kiedy będą je potrzebować
  • SLA zapisujemy w umowie, są to minuty lub godziny robocze
  • Gwarantujemy odpowiedni czas reakcji na każde zgłoszenie

 

 

outsourcing it service desk sla sofgroup.compl

Wsparcie informatyczne it Poznań Softgroup

 

Oddajemy do Twojej dyspozycji wiele narzędzi do zarządzania usługami IT:

  • Automatyczne monitorowanie usług wraz z powiadomieniami i statystykami
  • Zarządzanie zainstalowanymi aplikacjami
  • Audyt licencji i zarządzanie nimi
  • Dynamiczna lista wszystkich zainstalowanych aplikacji w firmie
  • Weryfikacja podatności zainstalowanych aplikacji i systemów
  • Przypisanie komputera do użytkownika i dynamiczna lista posiadanego sprzętu wraz z konfiguracją
  • Zdalny dostęp techników do pulpitu pracownika, 1 klik i już…
  • I wiele innych…

 

Zarządzamy zmianami w Twoim środowisku informatycznym

  • Nie zostawimy Twojej firmy samotnej w przypadku wdrożeń informatycznych, zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie i wiedzę
  • Na Twoje zlecenie możemy czuwać nad realizacją projektów związanych z IT
  • Informatyka hamuje Twoje pomysły? Nie z nami, wspomożemy realizację każdego projektu związanego z IT
  • Czeka Ciebie zmiana wersji systemów ponieważ aktualnie wykorzystywane nie są już bezpieczne i nie posiadają wsparcia i aktualizacji, to zadanie dla nas, wykonamy je w ramach wiążącej nas umowy
  • Masz potrzebę aktualizacji wykorzystywanej aplikacji na wszystkich stanowiskach w firmie? Nasz zespół wykona to działanie.
logo dell logo cisco logo ibm
logo lenovo logo aruba logo stormshield
logo zebra logo eset logo veeam

 

Sprzedaż sprzętu i oprogramowania IT – wsparcie dla firm

  • Przeszukamy rynek pod kątem potrzebnego sprzętu informatycznego czy oprogramowania, zrobimy wszystko aby dostarczyć Ci rozwiązanie w najniższej cenie
  • W ramach umowy dostarczymy sprzęt IT, skonfigurujemy wszystkie systemy i aplikacje aby Twój pracownik mógł rozpocząć pracę natychmiast
  • Jesteśmy partnerem kluczowych producentów

 

 

 

 

Zainteresowany usługą na Outsourcing IT w SoftGroup? Zobacz co jeszcze zyska Twoja firma!

 

 

Szkolimy pracowników z zakresu IT

  • Szkolenia dotyczące bezpieczeństwa informatycznego
  • Wykorzystanie systemów operacyjnych
  • Wykorzystanie pakietu Microsoft 365

Szkolenie pracownik z it outsourcing Softgroup

sieć komputerowa

 

Zajmiemy się siecią, drukarkami, komputerami, serwerami również od fizycznej strony

  • Okresowe odkurzanie, czyszczenie
  • Układanie kabli które psują wizerunek Twojego biura
  • Uporządkowanie szaf teleinformatycznych, żeby działały i było wiadomo co i jak jest połączone
  • Monitoring środowiska w serwerowni – temperatura, wilgotność, prąd

 

 

 

Wdrożymy dobre praktyki z zakresu bezpieczeństwa w Twojej firmie

  • Z pewnością już wiesz że sam antywirus nie daje bezpieczeństwa. Tylko wysoki poziom zabezpieczeń, konfigurowany przez praktyków pozwoli na minimalizację zagrożeń
  • Wdrażamy system zarządzania dostępem uprzywilejowanych użytkowników, czuwamy nad pracą ludzi posiadających duży zakres uprawnień…

Bezpieczeństwo IT w firmie poznań softgroup

Zabezpieczanie plików przed wyciekiem softroup poznan

 

Zabezpieczymy Twoje pliki, w końcu będziesz wiedział kto, co i kiedy otworzył czy edytował

  • Zabezpieczamy pliki przed wyciekiem, nikt spoza Twojej firmy ich nie otworzy
  • Na życzenie damy Ci raport dostępu do plików

 

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

Oferta obsługi informatycznej jest wyceniana indywidualnie dla każdej firmy. Zakres prac będzie się różnił.

Naszą usługę wyceniamy na podstawie ilości komputerów i serwerów wykorzystywanych w firmie, bierzemy pod uwagę systemy jakie są używane. Jest to miesięczny ryczałt.

Wycena zazwyczaj mieści się w przedziale od 180 zł netto za pojedyncze urządzenie a kończy na 250 zł netto za urządzenie.

Warto nadmienić że w ramach powyższych planów oferujemy nielimitowaną ilość godzin pracy, realizowanych w godzinach roboczych.

Jest parę argumentów które wskazują przewagę wykorzystania obsługi informatycznej (outsourcingu) w firmie.

Najważniejsze z nich to:

  • Dostęp do eksperckiej wiedzy w wielu zakresach IT
  • Dostępność specjalistów IT, urlop już nie jest powodem do zatrzymania działalności firmy
  • Czas reakcji na zgłoszenie
  • Dostęp do nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań informatycznych
  • Uniezależnienie się od wiedzy pojedynczej osoby i jej dostępności
  • Kompleksowe podejście do realizowanych zadań

Chcąc zbudować własny dział IT odpowiadający jakościowo ofercie obsługi informatycznej w małej lub średniej firmie, należałoby zatrudnić minimum 3 osoby i ponieść znaczne inwestycje w rozwiązania dla działów IT. Te koszty są znacznie wyższe niż współpraca z Soft Group.

Kierujemy naszą ofertę do firm które są zależne od technologii i rozumieją jakie zalety posiada dobrze zarządzana infrastruktura teleinformatyczna. Z naszego doświadczenia wynika że nasze usługi są potrzebne w organizacjach które posiadają minimum 15 stanowisk komputerowych.

Nie jesteśmy ograniczeni branżą w jakich działają nasi Klienci, współpracujemy z firmami produkcyjnymi, przychodniami, kancelariami, salonami samochodowymi czy firmami handlowymi.

 

Realizujemy różne formy obsługi informatycznej. W zależności od potrzeb i kompetencji naszych Klientów.

Podstawową formą współpracy jest pełna obsługa informatyczna, gdzie odpowiadamy za wszystkie aspekty związane z IT. W tym scenariuszu pełnimy rolę administratora it, pierwszej linii wsparcia i rolę dyrektora do spraw informatycznych. Ściśle współpracujemy z Zarządem w zakresie ustalania celów związanych z wykorzystaniem IT.

Oferujemy również przejęcie odpowiedzialności tylko za określony zakres:

  • administracja IT
  • wsparcie użytkowników
  • zarządzanie bezpieczeństwem
  • wdrożenie i administracja Microsoft 365
  • wdrożenie i zarządzanie kopiami bezpieczeństwa

W tym scenariuszu współpracujemy z osobami, które nadzorujemy lub które nas nadzorują.

Posiadamy nowoczesny system PSA (Professional Services Automation) który wspomaga nas w realizacji codziennych zgłoszeń, realizacji projektów.

Po podpisaniu umowy integrujemy system service desk ze środowiskiem Klienta, pozwalając na dostęp bez dodatkowych haseł. Od tego momentu rozpoczynamy rejestrację zgłoszeń. Preferowaną formą zgłoszeń jest e-mail lub rejestracja zgłoszenia poprzez stronę www. W przypadku awarii możliwa jest również rejestracja zgłoszenia telefonicznie.

Każde zgłoszenie uzyskuje swój unikalny numer. Rejestrujemy całą historię działań w zgłoszeniu.

Osoba zgłaszająca jest na bieżąco informowana o statusie swojego zgłoszenia.

Nie. Znaczna część naszej pracy jest wykonywana zdalnie.

W ramach umowy, każdy komputer objęty naszą opieką, zostanie wyposażony w aplikację do zdalnego dostępu naszych techników. Takie rozwiązanie pozwala nam na natychmiastowe podjęcie działania na stanowisku pracownika.

Nasze rozwiązanie zostało starannie wyselekcjonowane spośród dostępnych na rynku systemów.

Chętnie opowiemy o szczegółach na indywidualnej rozmowie, prezentując zalety wybranego przez nas rozwiązania.

Są również zgłoszenia które wymagają naszej obecności na miejscu, wówczas wysyłamy na miejsce technika.

Tak, istnieje taka możliwość. Pracownik Klienta może otrzymać dostęp do systemu jako technik i realizować zgłoszenia tak samo jak pracownicy Soft Group.

Ten scenariusz jest często wykorzystywany w firmach posiadających pracowników zajmujących się danym zakresem zadań, na przykład firma posiada osobę która realizuje wewnętrzne zadania dla innych pracowników. Wówczas zgłoszenia dotyczące takiego zakresu są odpowiednio kategoryzowane i automatycznie trafiają do wskazanej osoby.

Tak zorganizowany system pozwala na uporządkowanie wszystkich zgłoszeń i umożliwia sprawne zarządzanie problemami i zmianą.

Od 1997 roku działamy jako obsługa informatyczna. Nasze doświadczenie pozwala na stwierdzenie że bardzo skutecznie zadbamy o bezpieczeństwo IT w Twojej organizacji.

Wdrażamy systemy które znacząco podnoszą poziom zabezpieczeń w firmach:

  • systemy NGW / UTM które aktywnie monitorują ruch sieciowy
  • systemy DLP które pilnują plików
  • systemy szyfrowania plików co zabezpiecza je przed nieautoryzowanym odczytem
  • systemy antywirusowe
  • systemy kopii bezpieczeństwa
  • systemy monitorujące dostępy użytkowników uprzywilejowanych
  • systemy analizujące podatności wykorzystywanego oprogramowania
  • systemy monitorujące pracę Twoich pracowników

W ramach umowy wykonujemy audyt i tworzymy mapę kolejnych działań które konsekwentnie realizujemy, aby zminimalizować ryzyko.

W zakres naszych obowiązków przy aplikacjach typu ERP wchodzi utrzymanie platformy na której dana aplikacja działa. Jesteśmy odpowiedzialni za odpowiednią konfigurację środowiska, połączeń sieciowych czy dostępów. Zagwarantujemy kopie bazy danych systemu ERP.

 

Jest to proces który składa się z następujących kroków:

  1. Ustalamy zakres naszych działań i przygotowujemy wstępną wycenę na podstawie wywiadu
  2. Podpisujemy umowę o zachowanie poufności
  3. Wykonujemy wstępny audyt infrastruktury, na tej podstawie szykujemy szczegółowy zakres umowy
  4. Uzyskujemy dostęp administracyjny do środowiska
  5. Wdrażamy system service desk i integrujemy systemy informatyczne
  6. Wykonujemy analizę środowiska i przygotowujemy plan działań na kolejny rok
  7. Rozpoczynamy obsługę pracowników (wsparcie użytkowników)
  8. Wykonujemy obowiązki zapisane w umowie i realizujemy ustalony plan działań

 

Oczywiście. Powierzając nam obsługę informatyczną firmy zajmiemy się:

  • Wsparciem użytkowników i rozwiązywaniem ich bieżących problemów z IT
  • Aktualizacją systemów i aplikacji aby środowisko pozostało bezpieczne i odporne na zagrożenia
  • Zadbamy o serwery, fizyczne, wirtualne, lokalne czy też utrzymywane w chmurze
  • Zajmiemy się uprawnieniami, przyznawaniem i obieraniem
  • Podniesiemy znacznie poziom bezpieczeństwa wdrażając rozwiązania z kategorii „security”
  • Będziemy tworzyć i odtwarzać kopie bezpieczeństwa
  • Będziemy dbać o sieć informatyczną
  • Zadbamy o Twoje urządzenia, tworząc i utrzymując dokumentację posiadanego sprzętu i oprogramowania
  • Będziemy do Twojej dyspozycji w zakresie rozwoju biznesu z wykorzystaniem IT

Zapraszam do spotkania, chętnie porozmawiamy o Twoich indywidualnych potrzebach.

 

Zapraszamy do rozmowy...

Podjęcie współpracy w zakresie obsługi informatycznej to poważna decyzja, wpływająca na funkcjonowanie całej organizacji. Rozumiemy wątpliwości jakie pojawiają się w czasie tego procesu. Dowiedz się jak realizujemy nasze obowiązki na niezobowiązującym spotkaniu na którym wyjaśnimy wszelkie kwestie.

 

Wolisz żebyśmy my się do Ciebie odezwali?

Nie ma problemu. Zapraszam do wypełnienia poniższego formularza: