Prowadzisz biznes, wiesz że idą cięższe czasy.
Nasz service desk może oszczędzić dla Ciebie znaczące kwoty jednocześnie podnosząc Twoją konkurencyjność i sprawność biznesową.
Jak? Zaraz na to odpowiem ale najpierw krótka definicja samego „Service Desk”:
- Service desk to usługa polegająca na kompleksowej opiece nad całością IT w firmie, zajmuje się nie tylko gaszeniem pożarów jak help desk, ale utrzymuje wszystkie systemy w formie
- Service desk jest centralnym miejscem zarządzania usługami informatycznymi, to tutaj lądują wszystkie żądania zmian, zgłoszenia problemów czy też prośby o nowy sprzęt czy licencje, to tutaj będą się rodzić nowe projekty i będzie pilnowana ich realizacja
- Service desk dzieli działania, segreguje je i pilnuje aby zgłaszający był na bieżąco informowany
Jak oszczędzać mając service desk?
Delegując obowiązki związane z IT ekspertom. Ludziom którzy wiedzą co robią i mają doświadczenie w optymalizacji.
W ramach service desk płacisz za cały zespół ludzi wyszkolonych w sprawnym rozwiązywaniu problemów informatycznych. W średniej wielkości firmie ten koszt jest zbliżony do kosztu pracodawcy JEDNEGO inżyniera systemowego.
Nasz service desk nie ma urlopów, nie jest chory, działa non stop i jest napędzany pasją do IT.
Jak podnieść konkurencyjność?
Mając za swoimi plecami takich ludzi łatwo wdrożysz swoje pomysły związane z optymalizacją pracy w firmie. Sprawnie i szybko poprawimy przepływ informacji, udrożnimy systemy informatyczne, zadbamy o dobre wyszkolenie Twoich współpracowników.
Nie wiesz jak poprawić swoje wyniki? Porozmawiaj z naszymi ekspertami, od 1997 roku pomagamy biznesom wykorzystać IT do sprawnego działania organizacji. Nauczyliśmy się co jest ważne, wiemy jak szybko wprowadzić zmianę żeby była skuteczna. To wszystko wpływa nie tylko na optymalizację pracy i procesów ale mocno buduje morale Twoich pracowników.