Obsługa informatyczna | Outsourcing IT | Opieka informatyczna.

Oferujemy usługę polegająca na pełnej obsłudze przedsiębiorstwa w zakresie utrzymania i rozwoju wszelkich kwestii związanych z informatyką.

Stajemy się wewnętrznym działem firmy odpowiedzialnym za szereg procesów opartych na rozwiązaniach teleinformatycznych.

W ramach podpisanej umowy oferujemy szereg działań informatycznych:

  • rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych
  • doradztwo w zakresie zmian infrastruktury informatycznej
  • administrację infrastrukturą w tym zarządzanie dostępem do danych
  • gwarantowany czas reakcji na każde zgłoszenie
  • system monitorowania dostępności ważnych dla przedsiębiorstwa usług informatycznych, o awarii wiemy szybciej niż Klient
  • rozbudowany system help desk wraz ze szczegółowym opisem działań podjętych przez techników i czasem jaki został poświęcony na dane zgłoszenie (nasz system posiada certyfikat zgodności ze standardem ITIL wydany przez Pink Elephant w zakresie zgodności z branżowymi, dobrymi praktykami)
  • pełny przepływ informacji o wykonanych działaniach, zlecający otrzymuje powiadomienia o wykonanych krokach czy też o zakończeniu zgłoszenia
  • dedykowaną linię telefoniczną dla pracowników Klienta
  • zaawansowany system zdalnej pomocy aby przyśpieszyć nasze działanie i dać pracownikowi pewność że zawsze może na nas liczyć
  • wykonanie i utrzymanie dokumentacji rozwiązań na których pracuje Klient
  • wykonanie i utrzymanie inwentaryzacji wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania, każdy sprzęt oznaczamy co bardzo przyśpiesza naszą pomoc w przypadku problemu
  • wykonanie i utrzymanie audytu legalności oprogramowania
  • tworzymy i zarządzamy polityką bezpieczeństwa danych w organizacji, realizujemy założenia RODO w zakresie ochrony danych osobowych

Projektujemy, dostarczamy, konfigurujemy, zarządzamy elementami niezbędnymi do ciągłej i wydajnej pracy przedsiębiorstwa.

Usługa outsourcingu informatycznego jest naszą najszerszą pozycją w ofercie, skupia ona w sobie wiele innych usług i działań.

Każdy Klient ma różne potrzeby i priorytety związane z wykorzystaniem it w przedsiębiorstwie, dlatego każda oferta jest przygotowana według indywidualnych ustaleń. Każda umowa na pełną opiekę informatyczną jest poprzedzona wstępnym audytem w czasie którego dowiadujemy się o potrzebach jakie musimy spełnić, poznajemy infrastrukturę i przygotowujemy zakres i harmonogram prac jakie są niezbędne do wykonania w pierwszym okresie rozpoczęcia współpracy. Wszystkie te działania są wykonywane w ramach stałej, comiesięcznej opłaty ryczałtowej. To nam zależy aby wszystkie elementy informatyczne działały sprawnie a pracownicy mogli skupić się na swoich obowiązkach. Duża ilość działań prewencyjnych pozwala nam na szybkie i całościowe odtworzenie środowiska nawet po dramatycznych wydarzeniach, jak na przykład zaszyfrowanie wszystkich danych Klienta lub po pożarze w serwerowni.

Jeżeli przedsiębiorca posiada swój dział IT to zachęcamy do skorzystania z usług wspomagających ich pracę:

  • help desk
  • zarządzanie kopiami bezpieczeństwa
  • sprzedaż, konfiguracja, dostawa sprzętu i oprogramowania

Zapraszamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania związane z naszą ofertą.

Zapraszam do zapoznania się z naszym rozumieniem definicji outsourcingu it.

Profesjonalne wsparcie informatyczne Twoich pomysłów – zapraszamy do kontaktu