Obsługa informatyczna | Outsourcing IT | Opieka informatyczna.
Oferujemy usługę polegająca na pełnej obsłudze przedsiębiorstwa w zakresie utrzymania i rozwoju wszelkich kwestii związanych z informatyką.
Stajemy się wewnętrznym działem firmy odpowiedzialnym za szereg procesów opartych na rozwiązaniach teleinformatycznych.
W ramach podpisanej umowy oferujemy szereg działań informatycznych:
- rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych
- doradztwo w zakresie zmian infrastruktury informatycznej
- administrację infrastrukturą w tym zarządzanie dostępem do danych
- gwarantowany czas reakcji na każde zgłoszenie
- system monitorowania dostępności ważnych dla przedsiębiorstwa usług informatycznych, o awarii wiemy szybciej niż Klient
- rozbudowany system help desk wraz ze szczegółowym opisem działań podjętych przez techników i czasem jaki został poświęcony na dane zgłoszenie (nasz system posiada certyfikat zgodności ze standardem ITIL wydany przez Pink Elephant w zakresie zgodności z branżowymi, dobrymi praktykami)
- pełny przepływ informacji o wykonanych działaniach, zlecający otrzymuje powiadomienia o wykonanych krokach czy też o zakończeniu zgłoszenia
- dedykowaną linię telefoniczną dla pracowników Klienta
- zaawansowany system zdalnej pomocy aby przyśpieszyć nasze działanie i dać pracownikowi pewność że zawsze może na nas liczyć
- wykonanie i utrzymanie dokumentacji rozwiązań na których pracuje Klient
- wykonanie i utrzymanie inwentaryzacji wykorzystywanego sprzętu komputerowego i oprogramowania, każdy sprzęt oznaczamy co bardzo przyśpiesza naszą pomoc w przypadku problemu
- wykonanie i utrzymanie audytu legalności oprogramowania
- tworzymy i zarządzamy polityką bezpieczeństwa danych w organizacji, realizujemy założenia RODO w zakresie ochrony danych osobowych
Projektujemy, dostarczamy, konfigurujemy, zarządzamy elementami niezbędnymi do ciągłej i wydajnej pracy przedsiębiorstwa.
Usługa outsourcingu informatycznego jest naszą najszerszą pozycją w ofercie, skupia ona w sobie wiele innych usług i działań.
Każdy Klient ma różne potrzeby i priorytety związane z wykorzystaniem it w przedsiębiorstwie, dlatego każda oferta jest przygotowana według indywidualnych ustaleń. Każda umowa na pełną opiekę informatyczną jest poprzedzona wstępnym audytem w czasie którego dowiadujemy się o potrzebach jakie musimy spełnić, poznajemy infrastrukturę i przygotowujemy zakres i harmonogram prac jakie są niezbędne do wykonania w pierwszym okresie rozpoczęcia współpracy. Wszystkie te działania są wykonywane w ramach stałej, comiesięcznej opłaty ryczałtowej. To nam zależy aby wszystkie elementy informatyczne działały sprawnie a pracownicy mogli skupić się na swoich obowiązkach. Duża ilość działań prewencyjnych pozwala nam na szybkie i całościowe odtworzenie środowiska nawet po dramatycznych wydarzeniach, jak na przykład zaszyfrowanie wszystkich danych Klienta lub po pożarze w serwerowni.
Jeżeli przedsiębiorca posiada swój dział IT to zachęcamy do skorzystania z usług wspomagających ich pracę:
- help desk
- zarządzanie kopiami bezpieczeństwa
- sprzedaż, konfiguracja, dostawa sprzętu i oprogramowania
Zapraszamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania związane z naszą ofertą.
Zapraszam do zapoznania się z naszym rozumieniem definicji outsourcingu it.