Kompleksowa obsługa informatyczna firm

Kompleksowa obsługa informatyczna firm

 

Szybka reakcja, skuteczna pomoc i pełne bezpieczeństwo – Twój zespół IT dostępny na każde zawołanie.

Funkcjonowanie systemów informatycznych jest kluczowe dla współczesnego przedsiębiorstwa. Czasami drobne usterki mogą uniemożliwić pracę całej firmy. Brak odpowiednich zabezpieczeń otwiera drogę do kradzierzy lub zaszyfrowania danych.

Odpowiedzią jest kompleksowa obsługa informatyczne dla firm. Zespół ekspertów którzy codziennie pracują nad utrzymaniem i zabezpieczeniem firmowych zasobów. Oferujemy firmom usługę polegającą na zapewnieniu kompleksowego wsparcia informatycznego. W ramach obsługi informatycznej firmy bierzemy na siebie administrację zasobami IT, wsparcie użytkowników, zarządzanie licencjami, zarządzanie uprawnieniami i wiele innych działań które mają odblokować Twoje możliwości biznesowe. Sprawiamy, że informatyka jest Twoim narzędziem w drodze do sukcesu!


Jeżeli doświadczasz poniższych problemów to mamy dla Ciebie rozwiązanie:

Nasza odpowiedź na powyższe problemy:

Cennik

Zapoznaj się z propozycją cenową dotyczącą obsługi informatycznej i zakresów poszczególnych pakietów.

Nasz cennik opiera się na wycenie abonamentowej. Kwota miesięcznego obciążenia jest liczona na podstawie ilości komputerów i serwerów, które firma posiada. Nie limitujemy czasu poświęconego na działania. Kwota jest niezmienna i niezależna od ilości godzin wygenerowanych w ramach realizacji wsparcia informatycznego w danym okresie rozliczeniowym.

Znajdź idealne dopasowanie do Twojego budżetu

Wybierz pakiet, który spełni Twoje wymagania i zabezpieczy firmę przed problemami z IT.

Zakres usług dla wszystkich pakietów:

wsparcie użytkowników w codziennych problemach informatycznych
administracja Active Directory
nadzór nad listą użytkowników, tworzenie i wyłączanie kont
zarządzanie uprawnieniami użytkowników
dostęp do zaawansowanego systemu Service Desk – Halo PSA, wszystkie zgłoszenia pod kontrolą
Zdalny dostęp techników do komputerów
Gwarantowana dostępność administratorów i techników w dni robocze w godzinach 8:00 – 17:00
Podstawowy audyt infrastrukury IT wraz z zaleceniami
Podstawowy monitoring stanowisk – lista, dostępność, podstawowe parametry
Inwentaryzacja komputerów i serwerów
Utworzenie lub aktualizacja podstawowej dokumentacji IT
SLA, czas reakcji na zgłoszenie – różny w zależności od wybranego pakietu
Raporty działań

150 zł / msc za 1 komputer

Start

Idealny dla firm i klientów, którzy potrzebują podstawowego wsparcia IT bez stałych wizyt na miejscu.

Brak SLA
Wsparcie tylko zdalne
Help Desk
Administracja AD
Powyżej 30 komputerów znaczna redukcja ceny!

170 zł / msc za 1 komputer

standard

Pakiet dedykowany dla firm mających potrzebę większej kontroli nad środowiskiem informatycznym.

SLA 8 godzin
1 wizyta w miesiącu
Administracja siecią
Nadzór nad projektami
Powyżej 30 komputerów znaczna redukcja ceny!

190 zł / msc za 1 komputer

premium

Usługa dla firm wymagających zaawansowanego partnera w zakresie zarządzania IT w swojej organizacji.

SLA 4 godziny
Wizyty wg potrzeb
Administracja UTM
Microsoft 365
Powyżej 30 komputerów znaczna redukcja ceny!

??? zł / msc za 1 komputer

indywidualny

Dla wszystkich, którzy szukają rozwiązania indywidulanego – szytego na miarę. Rozwiązanie umożliwiające działania w środowisku hybrydowym.

SLA według potrzeb
Ilość wizyt do ustalenia

Pakiet START

Idealny dla firm i klientów, którzy potrzebują podstawowego wsparcia IT bez stałych wizyt na miejscu.

Zakres usług z powyższej listy
Wsparcie tylko zdalne
Brak SLA
Powyżej 30 komputerów znaczna redukcja ceny!

Komputer = 150 zł netto miesięcznie

Serwer = 220 zł netto miesięcznie

Przykładowa wycena pakietu START:

Firma A, 7 komputerów, bez serwera:
7 x 150 zł netto = 1 050,00 zł netto miesięcznie

Firma B, 13 komputerów, 2 serwery:
13 x 150 zł netto + 2 x 220 zł netto = 1 950 + 440 = 2 390 zł netto miesięcznie

Pakiet STANDARD

Pakiet dedykowany dla firm mających potrzebę większej kontroli nad środowiskiem informatycznym.

Zakres usług z powyższej listy
SLA 8h, gwarancja czasu reakcji na zgłoszenie
1 wizyta fizyczna na miejscu u Klienta
Administracja serwerami
Administracja urządzeniami sieciowymi
Konsultacje z ekspertami w zakresie IT
Nadzór nad projektami związanymi z wdrożeniami IT
Zaawansowane raporty zgłoszeń
Powyżej 30 komputerów znaczna redukcja ceny!

Komputer = 170 zł netto miesięcznie

Serwer = 220 zł netto miesięcznie

Przykładowa wycena pakietu STANDARD:

Firma A, 17 komputerów, 3 serwery:
17 x 170 zł netto + 3 x 220 = 2 890 + 660 = 3 550zł netto miesięcznie

Firma B, 35 komputerów, 7 serwerów:
35 x 170 zł netto + 7 x 220 zł netto = 5 950 + 1 540 = 7 490 zł netto miesięcznie

Pakiet PREMIUM

Usługa dla firm wymagających zaawansowanego partnera w zakresie zarządzania IT w swojej organizacji.

Zakres usług z powyższej listy
SLA 4h lub krótsze, gwarancja czasu reakcji na zgłoszenie
Fizyczne wizyty na miejscu u Klienta według potrzeb
Administracja serwerami
Rozszerzona administracja urządzeniami sieciowymi, w tym budowa bezpiecznych sieci w oparciu o VLAN’s
Administracja UTM
Konsultacje z ekspertami w zakresie IT
Zaprojektowanie, wdrożenie, administracja systemem kopii zapasowych według zasady 3-2-1
Monitoring krytycznych elementów IT – powiadomienie e-mail i sms
Wdrożenie pakietu RMM na wszystkich stanowiskach – pełny „asset management” + „patch management”
Zarządzanie pakietem Microsoft 365
Konsultacje z ekspertami w zakresie IT
Nadzór nad projektami związanymi z wdrożeniami IT
Zaawansowane raporty zgłoszeń
Współtworzenie polityk związanych z infrastrukturą informatyczną, przejęcie roli ASI
Projekt, wdrożenie i administracja sieciami OT
Powyżej 30 komputerów znaczna redukcja ceny!

Komputer = 190 zł netto miesięcznie

Serwer = 240 zł netto miesięcznie

Przykładowa wycena pakietu PREMIUM:

Firma A, 17 komputerów, 3 serwery:
17 x 190 zł netto + 3 x 240 = 3 230 + 720 = 3 950 zł netto miesięcznie

Firma B, 72 komputery, 12 serwerów:
72 x 190 zł netto + 12 x 240 = 13 680 + 2 880 = 16 560 zł netto miesięcznie

Firma C, 109 komputerów, 14 serwerów:
109 x 190 zł netto + 14 x 240 zł netto = 20 710 + 3 360 = 24 070 zł netto miesięcznie

Pakiet INDYWIDUALNY

Dla wszystkich, którzy szukają rozwiązania indywidulanego – szytego na miarę. Rozwiązanie umożliwiające działania w środowisku hybrydowym – Klient posiadający własne kompetencje IT ma możliwość delegowania określone działania ekspertom zewnętrznym.

Zakres prac ustalany indywidualnie
Poziom SLA według zapotrzebowania
Szeroki zakres dodatkowych usług informatycznych

Komputer = oferta na życzenie

Serwer = oferta na życzenie

Inne, przykładowe usługi:

Wizyta serwisowa na miejscu: 250 zł netto / 1 godzina + koszt dojazdu
Zdalna pomoc techniczna: 180 zł netto / 1 godzina
Audyt IT (zakres do ustalenia): od 1000 zł netto
Konfiguracja routera / firewall: od 500 zł netto
Instalacja i konifguracja systemu UTM: od 1200 zł netto
Migracja do środowiska Microsoft 365: od 1500 zł netto
Wdrożenie systemu VOIP 3CX: od 1000 zł netto
Montaż i konfiguracja NAS: od 800 zł netto
Przygotowanie komputera dla nowego pracownika: od 150 zł netto za stanowisko

Jak oceniają nas Klienci:

Zależy nam na pełnej satysfakcji osób z którymi pracujemy. To IT ma pracować dla ludzi a nie odwrotnie. Poznaj nasze zangażowanie.

„Zespół Service Desk Soft Group to absolutny strzał w dziesiątkę! Od kiedy nawiązaliśmy współpracę, problemy IT przestały istnieć, a my zyskaliśmy cenny spokój.”

„Nareszcie możemy skupić się na biznesie, zamiast martwić się ciągłymi problemami technicznymi. Reakcje Soft Group są natychmiastowe!”

„Nigdy wcześniej wsparcie IT nie było dla nas tak proste i wygodne. Soft Group to eksperci, którzy naprawdę rozumieją potrzeby klienta.”

„Od kiedy korzystamy z service desku od Soft Group, czas rozwiązania zgłoszeń skrócił się o ponad 50%, a nasi pracownicy są bardziej zadowoleni z jakości wsparcia technicznego.”

„Profesjonalizm, szybkość i pełne zaangażowanie – właśnie tego szukaliśmy u partnera IT. Soft Group zdecydowanie spełnił nasze oczekiwania.”

„Dzięki Soft Group uniknęliśmy wielu kosztownych przestojów, a nasza firma działa płynniej niż kiedykolwiek wcześniej. Gorąco polecamy ich obsługę informatyczną.”

Proces rozpoczęcia współpracy:

Rozmowa i ustalenie zakresu współpracy

W trakcie spotkań ustalmy jaki zakres prac jest po naszej stronie. Dopytujemy o szczegóły dotyczące sieci, serwerów czy ilości komputerów. Na podstawie uzyskanych informacji szyjemy ofertę.

Przedstawienie i akceptacja warunków współpracy

Przedstawiamy szczegółową wycenę naszych usług wraz z umową.
Po dojściu do porozumienia podpisujemy komplet niezbędnych umów i rozpoczynamy nasze działania.

Wstępny audyt i weryfikacja stanu przejmowanych pod opiekę elementów

Wykonujemy szybki audyt, który ma nam umożliwić jak najszybsze rozpoczęcia działań związanych z obsługą informatyczną. Sprawdzamy kluczowe elementy infrastruktury teleinformatycznej. Wykonujemy wstępną dokumentację.

Konfiguracja i instalacja systemów niezbędnych do rozpoczęcia wsparcia

Uruchamiamy system Service Desk, importujemy konta użytkowników aby mieli dostęp do panelu ze zgłoszeniami. Konfigurujemy system monitorowania kluczowych elementów informatycznych. Uzyskujemy stan gotowości do świadczenia pełnego wsparcia informatycznego.

Szkolenia dla pracowników dotyczące organizacji zgłoszeń

Prezentujemy użytkownikom działanie systemu Service Desk i szkolimy z prawidłowego sposobu rejestracji zgłoszeń. Pokazujemy jak wygląda współpraca z ekspertami IT.

Pełny audyt infrastruktury i opracowanie planu ewentualnych modyfikacji

W trakcie świadczenia usługi wsparcia użytkowników wykonujemy pełny audyt infrastruktury. Pozwala nam to na świadome zaplanowanie następnych działań i wykrycie ewentualnych luk w bezpieczenstwie IT. Wynik audutu przedstawiamy upoważnionym osobom po stronie Klienta.

Bieżąca obsługa i prace rozwojowe

Na bieżąco realizujemy zgłaszane zadania. Konsultujemy i wprowadzamy rozwiązania ustalone z Klientem. Tworzymy i przedstawiamy raporty z bieżących działań.

Najczęsciej zadawane pytania:

Tel. + 48 61 651 00 14

Zapraszamy do kontaktu i rozmowy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Przewijanie do góry