Kompleksowa obsługa informatyczna firm
Kompleksowa obsługa informatyczna firm
Szybka reakcja, skuteczna pomoc i pełne bezpieczeństwo – Twój zespół IT dostępny na każde zawołanie.
Funkcjonowanie systemów informatycznych jest kluczowe dla współczesnego przedsiębiorstwa. Czasami drobne usterki mogą uniemożliwić pracę całej firmy. Brak odpowiednich zabezpieczeń otwiera drogę do kradzierzy lub zaszyfrowania danych.
Odpowiedzią jest kompleksowa obsługa informatyczne dla firm. Zespół ekspertów którzy codziennie pracują nad utrzymaniem i zabezpieczeniem firmowych zasobów. Oferujemy firmom usługę polegającą na zapewnieniu kompleksowego wsparcia informatycznego. W ramach obsługi informatycznej firmy bierzemy na siebie administrację zasobami IT, wsparcie użytkowników, zarządzanie licencjami, zarządzanie uprawnieniami i wiele innych działań które mają odblokować Twoje możliwości biznesowe. Sprawiamy, że informatyka jest Twoim narzędziem w drodze do sukcesu!
Jeżeli doświadczasz poniższych problemów to mamy dla Ciebie rozwiązanie:
Nasza odpowiedź na powyższe problemy:
Na wszystkie problemy z IT najlepszy jest doświadczony ekspert. Ekspert z podejściem probiznesowym, rozumiejący jak ważne dla biznesu jest prawidłowe funkcjonowanie systemów informatycznych. Nasza usługa kompleksowa obsługa informatyczna to rozwiązanie Twoich problemów z IT.
W terminie, solidnie przy zachowaniu wysokiego poziomu kultury i bezpieczeństwa.
Średni czas reakcji na standarowe zgłoszenie to poniżej 30 minut – każda minuta się liczy!
Zgłoszenia krytyczne są realizowane bez zwłoki. Nasz system monitoringu informuje nas o braku najważniejszych usług.
Monitorujemy, wykrywamy i eliminujemy problemy, zanim wpłyną na pracę Twojego biznesu.
W ramach współpracy wdrażamy monitorowanie krytycznych elementów teleinformatycznych. O każdej awarii wiemy od razu, możemy podjąć działania zanim usterka wpłynie na funkcjonowanie firmy.
Oferta współpracy oparta jest na ilości urządzeń którymi się opiekujemy. Miesięczny ryczałt jest stały i nie związany z czasem jaki będzie nam potrzebny na realizację zadań wynikających z umowy i ilości zgłoszeń. Twój budżet IT stanie się niższy i stabilny!
Twój własny zespół ekspertów IT – bez konieczności zatrudniania ich wewnętrznie.
Nasi technicy, inżynierowie, administratorzy są do Twojej dyspozycji wtedy, kiedy ich potrzebujesz. Możesz zawsze liczyć na wsparcie osoby która zna Twoją firmę. Kompetencje naszego zespołu są redundantne. Nasi eksperci działają w taki sposób aby ciągłość naszych usług była niezakłócona.
Nowoczesne oprogramowanie umożliwia szybkie śledzenie statusu zgłoszeń i monitorowanie postępów.
Zgłaszający jest na bieżąco informowany zarówno o etapie prac jak i o osobie przypisanej do rozwiązania wskazanego problemu.
Osoba zarządzająca może uzyskać dostęp do wszystkich zgłoszeń swojej organizacji w celu bieżącego monitorowania postępu zleconych prac.
Dzięki jednej linii kontaktu unikniesz chaosu i nieporozumień w zgłaszaniu problemów.
Do dyspozycji otrzymasz numer telefoniczny i adres e-mail.
Komunikujemy się prostym językiem – bez skomplikowanego żargonu IT.
Zapewne wiele razy na spotkaniach związanych z IT otrzymałeś pakiet pojęć które są Tobie obojętne, z nami te pojęcia zostaną przedstawione w zrozumiały sposób. Wykażemy też jaki wpływ na bezpieczeństwo IT ma wiele z nich i na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę.
Otrzymasz dostęp do szczegółowych raportów o zgłoszeniach, co pozwoli Ci lepiej zarządzać IT i optymalizować koszty.
Panele z raportami przedstawiaja aktualny stan, zawsze będziesz na czasie i z pełną informacją.
Gwarantujemy szybkie wsparcie także dla pracowników zdalnych, niezależnie od ich lokalizacji.
Wszystkie procesy Service Desk realizujemy zgodnie z międzynarodowymi standardami ITIL, co zapewnia najwyższą jakość usług.
Zapewniamy podstawowe instrukcje i szkolenia, dzięki którym Twój zespół będzie w stanie optymalnie korzystać z wdrożonych systemów.
Twoje dane są chronione zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa – pełna zgodność z RODO.
Po podpisaniu Umowy powierzenia przetwarzanie danych osobowych, Twoje dane podlegają pełnej ochronie.
Cennik
Zapoznaj się z propozycją cenową dotyczącą obsługi informatycznej i zakresów poszczególnych pakietów.
Nasz cennik opiera się na wycenie abonamentowej. Kwota miesięcznego obciążenia jest liczona na podstawie ilości komputerów i serwerów, które firma posiada. Nie limitujemy czasu poświęconego na działania. Kwota jest niezmienna i niezależna od ilości godzin wygenerowanych w ramach realizacji wsparcia informatycznego w danym okresie rozliczeniowym.
Znajdź idealne dopasowanie do Twojego budżetu
Wybierz pakiet, który spełni Twoje wymagania i zabezpieczy firmę przed problemami z IT.
Zakres usług dla wszystkich pakietów:
150 zł / msc za 1 komputer
Start
Idealny dla firm i klientów, którzy potrzebują podstawowego wsparcia IT bez stałych wizyt na miejscu.
170 zł / msc za 1 komputer
standard
Pakiet dedykowany dla firm mających potrzebę większej kontroli nad środowiskiem informatycznym.
190 zł / msc za 1 komputer
premium
Usługa dla firm wymagających zaawansowanego partnera w zakresie zarządzania IT w swojej organizacji.
??? zł / msc za 1 komputer
indywidualny
Dla wszystkich, którzy szukają rozwiązania indywidulanego – szytego na miarę. Rozwiązanie umożliwiające działania w środowisku hybrydowym.
Pakiet START
Idealny dla firm i klientów, którzy potrzebują podstawowego wsparcia IT bez stałych wizyt na miejscu.
Komputer = 150 zł netto miesięcznie
Serwer = 220 zł netto miesięcznie
Przykładowa wycena pakietu START:
Firma A, 7 komputerów, bez serwera:
7 x 150 zł netto = 1 050,00 zł netto miesięcznie
Firma B, 13 komputerów, 2 serwery:
13 x 150 zł netto + 2 x 220 zł netto = 1 950 + 440 = 2 390 zł netto miesięcznie
Pakiet STANDARD
Pakiet dedykowany dla firm mających potrzebę większej kontroli nad środowiskiem informatycznym.
Komputer = 170 zł netto miesięcznie
Serwer = 220 zł netto miesięcznie
Przykładowa wycena pakietu STANDARD:
Firma A, 17 komputerów, 3 serwery:
17 x 170 zł netto + 3 x 220 = 2 890 + 660 = 3 550zł netto miesięcznie
Firma B, 35 komputerów, 7 serwerów:
35 x 170 zł netto + 7 x 220 zł netto = 5 950 + 1 540 = 7 490 zł netto miesięcznie
Pakiet PREMIUM
Usługa dla firm wymagających zaawansowanego partnera w zakresie zarządzania IT w swojej organizacji.
Komputer = 190 zł netto miesięcznie
Serwer = 240 zł netto miesięcznie
Przykładowa wycena pakietu PREMIUM:
Firma A, 17 komputerów, 3 serwery:
17 x 190 zł netto + 3 x 240 = 3 230 + 720 = 3 950 zł netto miesięcznie
Firma B, 72 komputery, 12 serwerów:
72 x 190 zł netto + 12 x 240 = 13 680 + 2 880 = 16 560 zł netto miesięcznie
Firma C, 109 komputerów, 14 serwerów:
109 x 190 zł netto + 14 x 240 zł netto = 20 710 + 3 360 = 24 070 zł netto miesięcznie
Pakiet INDYWIDUALNY
Dla wszystkich, którzy szukają rozwiązania indywidulanego – szytego na miarę. Rozwiązanie umożliwiające działania w środowisku hybrydowym – Klient posiadający własne kompetencje IT ma możliwość delegowania określone działania ekspertom zewnętrznym.
Komputer = oferta na życzenie
Serwer = oferta na życzenie
Inne, przykładowe usługi:
Jak oceniają nas Klienci:
Zależy nam na pełnej satysfakcji osób z którymi pracujemy. To IT ma pracować dla ludzi a nie odwrotnie. Poznaj nasze zangażowanie.
„Zespół Service Desk Soft Group to absolutny strzał w dziesiątkę! Od kiedy nawiązaliśmy współpracę, problemy IT przestały istnieć, a my zyskaliśmy cenny spokój.”
„Nareszcie możemy skupić się na biznesie, zamiast martwić się ciągłymi problemami technicznymi. Reakcje Soft Group są natychmiastowe!”
„Nigdy wcześniej wsparcie IT nie było dla nas tak proste i wygodne. Soft Group to eksperci, którzy naprawdę rozumieją potrzeby klienta.”
„Od kiedy korzystamy z service desku od Soft Group, czas rozwiązania zgłoszeń skrócił się o ponad 50%, a nasi pracownicy są bardziej zadowoleni z jakości wsparcia technicznego.”
„Profesjonalizm, szybkość i pełne zaangażowanie – właśnie tego szukaliśmy u partnera IT. Soft Group zdecydowanie spełnił nasze oczekiwania.”
„Dzięki Soft Group uniknęliśmy wielu kosztownych przestojów, a nasza firma działa płynniej niż kiedykolwiek wcześniej. Gorąco polecamy ich obsługę informatyczną.”
Proces rozpoczęcia współpracy:
Rozmowa i ustalenie zakresu współpracy
W trakcie spotkań ustalmy jaki zakres prac jest po naszej stronie. Dopytujemy o szczegóły dotyczące sieci, serwerów czy ilości komputerów. Na podstawie uzyskanych informacji szyjemy ofertę.
Przedstawienie i akceptacja warunków współpracy
Przedstawiamy szczegółową wycenę naszych usług wraz z umową.
Po dojściu do porozumienia podpisujemy komplet niezbędnych umów i rozpoczynamy nasze działania.
Wstępny audyt i weryfikacja stanu przejmowanych pod opiekę elementów
Wykonujemy szybki audyt, który ma nam umożliwić jak najszybsze rozpoczęcia działań związanych z obsługą informatyczną. Sprawdzamy kluczowe elementy infrastruktury teleinformatycznej. Wykonujemy wstępną dokumentację.
Konfiguracja i instalacja systemów niezbędnych do rozpoczęcia wsparcia
Uruchamiamy system Service Desk, importujemy konta użytkowników aby mieli dostęp do panelu ze zgłoszeniami. Konfigurujemy system monitorowania kluczowych elementów informatycznych. Uzyskujemy stan gotowości do świadczenia pełnego wsparcia informatycznego.
Szkolenia dla pracowników dotyczące organizacji zgłoszeń
Prezentujemy użytkownikom działanie systemu Service Desk i szkolimy z prawidłowego sposobu rejestracji zgłoszeń. Pokazujemy jak wygląda współpraca z ekspertami IT.
Pełny audyt infrastruktury i opracowanie planu ewentualnych modyfikacji
W trakcie świadczenia usługi wsparcia użytkowników wykonujemy pełny audyt infrastruktury. Pozwala nam to na świadome zaplanowanie następnych działań i wykrycie ewentualnych luk w bezpieczenstwie IT. Wynik audutu przedstawiamy upoważnionym osobom po stronie Klienta.
Bieżąca obsługa i prace rozwojowe
Na bieżąco realizujemy zgłaszane zadania. Konsultujemy i wprowadzamy rozwiązania ustalone z Klientem. Tworzymy i przedstawiamy raporty z bieżących działań.
Najczęsciej zadawane pytania:
Pojęcie Service Desk oznacza zestaw usług, które w kompleksowy sposób odpowiadają za całość opieki nad IT w organizacji. W ramach Service Desk realizowane jest wsparcie użytkowników, zarządzanie siecią, administracja serwerami, organizacja zabezpieczeń informatycznych. W przypadku oferty Soft Group zakres usługi Service Desk jest ustalany indywidualnie z Klientem, w zależności od jego potrzeb, wymogów prawnych (np NIS2) i posiadanych wewnętrznych kompetencji.
W umowie wpisujemy gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie, zazwyczaj są to 2 godziny. Natomiast średni czas reakcji jest znacznie krótszy, jest to 30 min. W przypadku zgłoszeń krytycznych reakcja jest natychmiastowa.
Tak, integrujemy się z popularnymi systemami i platformami, np. Microsoft 365, Active Directory, Dynamics, Monday.com, i wiele innych a także dostosowujemy rozwiązania do specyficznych potrzeb klienta.
W ramach umowy Service Desk, kompleksowa obsługa informatyczna będziemy zarządzać chmurą Mircosoft 365. Wskażemy optymalne sposoby zakupu subskrypcji. Wdrożmy i przeszkolimy pracowników w zakresie wykorzystania najnowocześniejszych rozwiązań. Potężny potencjał pakietu Microsoft 365 pozwoli na niespotykaną do tej pory współpracę zespołów, na automatyzację działań w bezpiecznym i skalowanym środowisku. Zachęcam do rozmów o możliwościach jakie może dać wykorzystanie Microsoft 365 w firmie. Wszystko to ramach jednej, kompleksowej umowy.
Usługa Service Desk, czy też obsługa informatyczna, jest szyta na miarę według indywidualnych potrzeb. Cena może się różnić w zależności od zakresu działań. Cena minimalna to 150 zł netto za urządzenie miesięcznie. W naszej ofercie są inne usługi, jak na przykład Help Desk, gdzie bierzemy na siebie tylko bieżące wsparcie użytkowników. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do umówienia spotkania.
Tak. Obsługujemy zarówno pracowników stacjonarnych, jak i zespoły zdalne, zapewniając równie szybkie wsparcie techniczne.
Nasze usługi spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz są w pełni zgodne z wymaganiami RODO. Dane Twojej firmy są zawsze bezpieczne.
Tak. Koszt Service Desk zawiera również agentów instalowanych na komputerach. To rozwiązanie pozwala nam na szybkie i bezpieczne połączenie i rozwiązanie problemu.
Tel. + 48 61 651 00 14
Zapraszamy do kontaktu i rozmowy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.